• Uitstekend 4,6 out of 5
Uitstekend 4,6 out of 5
Logo van Trustpilot - De Posterkamer

Klacht melden

Heb je een klacht? Wij lossen dit graag op. Je kan ons e-mailen of contact opnemen via WhatsApp.

Via WhatsApp

Ontmoet ons via WhatsApp – Wij appen tussen 09:00 en 22:00 uur persoonlijk terug.

Bekijk onze FAQ

De meest gestelde vragen hebben wij alvast voor je op een rijtje gezet.

Alle voorwaarden

Ben je opzoek naar al onze voorwaarden? Deze hebben we netjes voor je klaargezet.

Heb je een klacht?

We denken het niet – maar anders kan je via de klachten pagina de klacht eenvoudig indienen.

Hallo! Ik help je graag met jouw klacht

Wij streven er naar om alle klachten op een vriendelijke en nette manier op te lossen.

Maak gebruik van het onderstaande formulier voor jouw klacht

Veel gestelde vragen over klachten

Mijn bestelling is beschadigd of niet naar behoren thuis afgeleverd?

Wij ontvangen graag een foto van het product dat niet goed of beschadigd is binnengekomen. Uit de foto moet blijken of het product daadwerkelijk is beschadigd. Indien dit het geval is dan zullen wij direct de nieuwe producten toesturen of het geld retourneren.

Waar kan ik mijn klacht voor de Posterkamer naar toe e-mailen?

Stuur je klacht via het formulier hierboven of stuur een e-mail naar info@deposterkamer.nl. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wanneer gaat een klacht in behandeling?

Wij proberen de klacht direct in behandeling te nemen en te beantwoorden (dezelfde dag). Echter dekken wij ons in met het recht op het beantwoorden van de klacht binnen 14 dagen.  

Na 14 dagen heb ik nog geen reactie ontvangen

Wij zijn je verplicht om binnen 14 dagen te beantwoorden en waarschijnlijk is de klacht niet goed bij ons terecht gekomen. Om direct actie te ondernemen kan je ons het beste bellen of WhatsAppen via +31629429964.

Ik wil geen 14 dagen wachten

Wilt u liever niet langer dan 14 dagen wachten? Dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Wij zijn hierbij aangesloten. Vanaf 15 februari 2017 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Klacht indienen bij het ODR Platform

Dit kun je doen via de link https://ec.europa.eu/odr. Dit is alleen mogelijk als de klacht niet elders in behandeling is. Je kunt op dat moment de klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.

× Gratis proefdruk?