Veel gestelde vragen

Kan ik de posters aanpassen naar mijn eigen wensen, afmetingen en afbeeldingen?

Ja zeker! Met plezier maken wij onze producten geheel op maat. Stuur ons een e-mail met wat u wenst, dan kijken we wat mogelijk is en stellen we een vrijblijvende offerte voor u op.

Op wat voor materiaal worden de posters gedrukt?

Houtvrij gesatineerd mc is uitstekend geschikt om full color afbeeldingen en ontwerpen weer te geven. Dit papier is aan twee zijden gestreken waardoor het een glad oppervlak en een glans krijgt.

‘Houtvrij’ betekent dat de lignine uit het papier verwijderd is. Lignine is een soort hars die papier normaal gesproken laat vergelen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op om een dubbele bestelling te voorkomen Wellicht is er iets in het systeem niet goed gegaan of is de bevestiging niet goed binnengekomen of in uw spambox beland.

Kan ik na het doen van een bestelling nog een wijziging aanbrengen?

Zodra een bestelling bij ons binnenkomt gaan wij er direct mee aan de slag. Indien u op korte termijn contact met ons opneemt kunnen we de bestelling wellicht nog wijzigen, maar dit kan niet gegarandeerd worden. Controleer uw bestelling dus goed.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

We streven naar een levertijd van maximaal 8 werkdagen voor gepersonaliseerde posters. Voor onze standaard posters geldt een levertijd van 5 werkdagen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt na bestelling een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Wat kost het om mijn bestelling te laten verzenden?

De verzendkosten bedragen €3,95 per bestelling. Vanaf €40 wordt uw bestelling gratis verzonden.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Laat ons per e-mail weten dat je 1 of meerdere producten retour wilt sturen en gebruik wilt maken van het herroepingsrecht uit artikel 10 van de Algemene Voorwaarden. Vervolgens ontvang je een e-mail met verdere instructies en retournummer. Je verstuurt de bestelling en bent zelf verantwoordelijk voor de kosten.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij streven ernaar de kosten zo spoedig mogelijk terug te storten, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat de retourzending bij ons binnen is. De kosten worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan.

Kan ik een gepersonaliseerde poster retour sturen?

Onze posters worden met veel aandacht en volledig gericht op jouw wensen gemaakt. Omdat de posters zijn aangepast op jouw persoonlijke voorkeur en oplage is het herroepingsrecht (Artikel 10 Algemene Voorwaarden) niet van toepassing. Daarentegen staan we ten alle tijden open voor feedback en tips. Laat het ons dus vooral weten wanneer je niet tevreden bent met een bestelling, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Kan ik een bestelling plaatsen als ik niet in Nederland woon?

Vooralsnog is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer u woonachtig bent in Nederland.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over een product?

Ons doel is bereikt wanneer u blij bent met uw bestelling. Mocht dit om één of andere reden niet zo zijn laat het ons dan vooral weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Stuur ons een e-mail met de volgende informatie; uw ordernummer, uw gegevens zoals naam en telefoonnummer, het artikelnummer en een eventuele foto waarop te zien is dat het product niet voldoet aan de beschrijving.

Kan ik met creditcard betalen?

Zo snel mogelijk komt ook deze betaalmogelijkheid online!

Kan ik met iDeal betalen?

Ja, u kunt bij ons met iDeal betalen. De Posterkamer is aangesloten bij Mollie Payments. Mollie Payments staat garant voor veilige betalingen online.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen, wat kan ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, dan kijken wij of je de code alsnog kunt toepassen.

Wat moet ik doen als een product kapot of onjuist is?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Stuur je klacht naar het onderstaande e-mail adres met de volgende informatie erbij:

info@deposterkamer.nl

– Het e-mailadres waarmee de aankoop werd geregistreerd
– Ordernummer
– Naam klant
– Voeg een foto van het product toe
Ons klantenservice team neemt zo snel mogelijk contact met je op