Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen aan de Posterkamer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via WhatsApp of per e-mail.

Via WhatsApp

Ontmoet ons via WhatsApp – Wij appen tussen 09:00 en 22:00 uur persoonlijk terug.

Bekijk onze FAQ

De meest gestelde vragen hebben wij alvast voor je op een rijtje gezet.

Alle voorwaarden

Ben je opzoek naar al onze voorwaarden? Deze hebben we netjes voor je klaargezet.

Heb je een klacht?

We denken het niet – maar anders kan je via de klachten pagina de klacht eenvoudig indienen.

Mijn naam is Yorick, ik help je graag verder

Wij hebben de meest gestelde vragen voor jou op papier gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Veel gestelde vragen

Op wat voor materiaal worden de posters afgedrukt?

Houtvrij gesatineerd mc is uitstekend geschikt om full color afbeeldingen en ontwerpen weer te geven. Dit papier is aan twee zijden gestreken waardoor het een glad oppervlak en een glans krijgt.

‘Houtvrij’ betekent dat de lignine uit het papier verwijderd is. Lignine is een soort hars die papier normaal gesproken laat vergelen.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op om een dubbele bestelling te voorkomen. Wellicht is er iets in het systeem niet goed gegaan of is de bevestiging niet goed binnengekomen of in uw spambox van de e-mail belandt.

Kan ik na de bestelling nog een wijziging aanbrengen?

Zodra een bestelling bij ons binnenkomt gaan wij er direct mee aan de slag. Indien u op korte termijn contact met ons opneemt kunnen we de bestelling wellicht nog wijzigen, maar dit kan niet gegarandeerd worden. Controleer uw bestelling dus goed.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling op het bezorgadres ontvang?

Wij proberen de bestelling altijd binnen 2-3 werkdagen op het bezorgadres af te leveren. Als de bestelling vertraging op heeft gelopen dan mogen wij maximaal gebruik maken van het aangegeven termijn in de Algemene Voorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten bij de Posterkamer?

Wij verzenden gratis binnen Nederland en België. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Laat ons per e-mail weten dat je 1 of meerdere producten retour wilt sturen en gebruik wilt maken van het herroepingsrecht uit artikel 10 van de Algemene Voorwaarden. Vervolgens ontvang je een e-mail met verdere instructies en retournummer. Je verstuurt de bestelling en bent zelf verantwoordelijk voor de kosten.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na de afhandeling van de klacht?

Wij zorgen ervoor dat het geld binnen 14 dagen weer op jouw rekening staat. 

Kan ik een gepersonaliseerde poster retour sturen?

Nee, een gepersonaliseerde poster kan niet retour worden gestuurd tenzij de poster beschadigd is of wij zelf een fout hebben gemaakt. Wij nemen geen retour posters aan omdat deze specifiek voor jou gemaakt is. 

Kan ik een bestelling plaatsen als ik niet in Nederland woon?

Overal ter wereld kan worden besteld op de website van de Posterkamer. Echter bezorgen wij momenteel alleen in Nederland en België. 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over het product?

Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen via de contactpagina of direct via onze klachten-pagina. Wij zorgen ervoor dat we tot een goede oplossing komen.

Kan ik met creditcard betalen?

Momenteel hebben wij nog geen betalingsmogelijkheid voor creditcard betalingen. Hier zijn we momenteel mee bezig om dit te activeren.

Kan ik met iDeal betalen?

Ja, bij de Posterkamer kan je via de website met iDeal betalen. Ook hebben we verschillende betaalmethodes voor onze Belgische klanten.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen, wat kan ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, dan kijken wij of je de code alsnog kunt toepassen.

Wat moet ik doen als een product kapot of onjuist is?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Stuur je klacht naar het onderstaande e-mail adres met de volgende informatie erbij:

info@deposterkamer.nl

 
– Het e-mailadres waarmee de aankoop werd geregistreerd
– Ordernummer
– Naam klant
– Voeg een foto van het product toe
 
Ons klantenservice team neemt zo snel mogelijk contact met je op
× Gratis proefdruk?