Mijn bestelling is bij het ophaalpunt teruggestuurd voordat ik het zelf kon ophalen?
Geen paniek! Zodra je bestelling bij ons al retour is ontvangen zullen wij deze opnieuw toezenden.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen… Is het kwijt?
Waarschijnlijk is door de drukte bij de drukkerij of de bezorgdiensten je bestelling nog niet verstuurd. Ook kan je bestelling zijn kwijtgeraakt. Als je bestelling binnen een week niet is geleverd zorgen we voor een nieuwe levering binnen 1 werkdag.
Kan mijn bestelling met spoed worden verstuurd?
Wij kunnen bestellingen binnen 1 werkdag bezorgen op het bezorgadres indien de bestelling tussen 00:00 en 10:00 uur is geplaatst. Stuur voor de zekerheid ons een WhatsApp-berichtje om je bestelling met urgentie aan te geven.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij proberen iedere bestelling dezelfde werkdag te verwerken. Als je bestelling in het weekend wordt geplaatst dan zal dit de eerst volgende werkdag zijn. Wij proberen je bestelling altijd binnen 2-3 werkdagen te laten bezorgen. Voor lijsten zal de bezorgtijd gemiddeld 5 werkdagen zijn i.v.m. maatwerk. Als je bestelling binnen een week niet is bezorg […]
Verzenden jullie ook bestelling naar mijn land?
Wij bezorgen momenteel standaard naar Nederland en Belgie. Ook bezorging naar andere landen in Europa is mogelijk. Stuur ons vooraf een e-mail als je jouw bestelling naar een land wilt toesturen die wij niet standaard aanbieden.
Mijn track-and-trace code is al meer dan een week niet ge-update.
Zodra je bestelling bij ons is binnengekomen gaan wij aan de slag met het ontwerp en laten we deze afdrukken. Wanneer de bestelling bij de drukkerij de deur uitgaat zal de track-and-trace worden ge-update. Soms is de track-and-trace niet up-2-date omdat wij dit momenteel nog handmatig moeten toevoegen. Wij werken aan een oplossing om dit […]
Welke partij bezorgt de bestelling?
De posters worden standaard met PostNL geleverd. Als de poster met spoed wordt verzonden dan zal dit met Budbee zijn. De lijsten worden altijd met PostNL bezorgd.