Ik heb per ongeluk een verkeerd bezorgadres toegevoegd. Kan ik deze nog wijzigen?
Dat kan gebeuren! Geef je wijziging binnen dezelfde dag van de bestelling ons per e-mail door.
Ik ben vergeten een kortingscode toe te voegen. Kan ik deze nog doorgeven?
Dat kan gebeuren maar neem met ons contact op en we kijken of we het verder kunnen oplossen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?
De kans is groot dat je bestelling gewoon is binnengekomen maar ons mailsysteem even buitenwerking is. Stuur ons een e-mailtje om er zeker van te zijn dat jouw bestelling is binnengekomen.
Ik heb een ander product ontvangen dan besteld. Wat kan ik doen?
Dat is vervelend! De kans is groot dat iemand anders nu jouw poster heeft. Stuur ons een e-mail naar info@deposterkamer.nl en wij zorgen ervoor dat je alsnog de nieuwe poster met spoed zult ontvangen. De bestelling kan helaas niet worden geannuleerd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kan je order binnen 6 uur annuleren. Dit heeft te maken dat jouw bestelling al bij de bezorgdiensten zullen zijn afgeleverd en wij daarom deze niet meer kunnen annuleren.
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Helaas kan dit niet omdat al onze producten op maat worden gemaakt. Indien een fout in de poster of een beschadigde lijst of poster is geleverd dan zorgen wij uiteraard voor een nieuw product.
Hoe kan ik een verandering aan mijn bestelling nog op tijd doorgeven?
Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden naar het bezorgadres. Zorg er daarom voor dat je jouw wijzigingen zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Heb je een bestelling na 13 uur in de middag gedaan dan moet dit dezelfde dag worden doorgegeven. Andere bestellingen tot 11:00 uur dienen binnen een uur worden doorgegeven. […]