Mijn bestelling is een cadeau – kun je de factuur bij de bestelling weglaten?
Wij verzenden de orders altijd zonder de factuur. De factuur krijg je altijd digitaal binnen op je e-mail die bij het factuuradres tijdens de checkout is opgegeven.
Help, mijn kortingscode werkt niet!
De kortingscode kan je op de winkelwagen-pagina of de checkout-pagina toevoegen. Zorg ervoor dat je de kortingscode op de juiste manier heb geschreven want deze zijn hoofdlettergevoelig. Houdt er rekening mee dat sommige kortingscodes kunnen verlopen of dat hier andere restricties aan vastzitten zoals een minimum bestelbedrag of eenmalig gebruik per account. Weet je zeker […]
Kan ik een boodschap bij de bestelling toevoegen?
Op dit moment kan er helaas geen boodschap bij de bestelling worden toegevoegd. We zijn opzoek naar een oplossing waardoor we dit toch voor je mogelijk kunnen maken.
Op welke manier wordt mijn pakketje bezorgd en wat voor verpakking gebruiken jullie?
Wij verzenden alle orders via PostNL of Budbee binnen 1-3 werkdagen. Ook spoedlevering van 1 werkdag is mogelijk mits er voor 10 uur in de ochtend is besteld. Alle orders die door een brievenbus passen zullen worden bezorgd in een kartonnen enveloppe. Posters van een groter formaat zullen in een ronde koker worden toegevoegd. Deze […]
Kan ik nog een poster toevoegen aan mijn bestelling na de betaling?
Nee, je dient dan een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je dit direct doet dan kunnen we er wel voor zorgen dat beide bestellingen tegelijkertijd worden afgedrukt en bezorgd.
Hoeveel afdrukken kan ik per keer bestellen?
Je kan zoveel afdrukken per poster bestellen als je zelf wilt. Maar als je een grote oplage van posters wilt bestellen dan kun je met ons contact opnemen voor een eventuele staffelkorting. Als je geïnteresseerd bent om een grote oplage te bestellen dan kan je ons mailen naar info@deposterkamer.nl.